måndag 15 april 2013
Saknad :'(
Fattar fortfarande inte helt fullt ut att jag ej kommer träffa dig mer
det gör så ont när jag väl sätter mig ner o tänker på det.
Känns så tomt inuti. Vill bara ringa och prata med dig o fråga saker.
Ibland visste du hur du skulle få mig på bättre humör eller
hur du skulle få mig sur saknar dem stunderna enormt.
Saknar oxå små tjafs o våra pratstunder.
Saknar allt med dig Humorn speciellt du hade alltid minst en vits att berätta när man träffade dig.
Och vi tittade på nätet och läste vitsar som vi ej hade hört alla vitsar va ju ej snälla men roliga.
vet att du finns någonstans men bara vet att jag ej kommer höra din röst
gör jätte ont.
vet inte riktigt vad jag ska göra men det kommer väl dessa stunder då saknaden är större än andra dagar.
Vet oxå att du har det bra du slipper smärta.
Du var den absolut bästa pappan <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)