Idag har man varit o hjälp en underbar vän till mig att flytta.
Visst vi umgås inte med varandra men jag vet att hon finns där för mig.
Så det va riktigt skönt att umgås med henne idag.
Tack Linda för idag. det har varit skoj
Annars händer det inte så mycket nu.
Ska festa på lördag o det var evigheter sendan jag festade sist :P
Men det ska bli riktigt roligt..
Puss puss på er alla
torsdag 26 februari 2009
måndag 23 februari 2009
Måndag
Nu har man varit & lämnat in bilen på service fy fan det blev dyrt 2600kr
Det e inte billigt att ha bil..
Men man har ju snälla som man får låna bil av. Älskar er mamma & pappa.
Idag fick jag kort av min bror & hans fru. Ett JÄTTE fint tack-kort från deras bröllop den 23/2-08. Bättre sent än aldrig :P
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. det får vi se kanske skriver senare om jag orkar:P
Ha en bra dag nu alla som läser.
puss puss på er
Det e inte billigt att ha bil..
Men man har ju snälla som man får låna bil av. Älskar er mamma & pappa.
Idag fick jag kort av min bror & hans fru. Ett JÄTTE fint tack-kort från deras bröllop den 23/2-08. Bättre sent än aldrig :P
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. det får vi se kanske skriver senare om jag orkar:P
Ha en bra dag nu alla som läser.
puss puss på er
söndag 22 februari 2009
Kuken ballen tunavallen
Nu var det e tag sedan man skrev...
Den här helgen har jag tänkt mycket.
För många år sen lärde jag känna en mycket nära vän. vi umgicks jätte mycket vi var ute o gick på kvällarna/nätterna, prata mycket i telefon. Hitta på saker o hade det jätte roligt älskar henne verkligen.. Men nu vet jag inte om vad som hänt. Om jag gjort fel eller något??? men eller så e det så att vi bara växt ifrån varandra o inte passar att umgås längre.
Sen skickade jag mail här om veckan till en annan speciell person till mig o berätta hur jag känner o vad jag tycker... men Allt hon gav till svar tror jag inte lägre på. Hon sa att hon inte umgås mycket med en viss person men jag tycker hon jämt e med henne, för alltid när vi pratar så har hon varit med henne. Men inget mig emot men man kan väl för FAN tala saning...
Men jag har ju min BÄSTA vän som hängt med sen lekis... Hon finns alltid där för mig...
ÄLSKAR DIG THERESE KARLSSON..
man ska nog inte ha många vänner men jag vet att jag har iallafall tre speciella som ligger mig varmt om hjärtat o ni tre vet vilka ni är.
puss puss
Den här helgen har jag tänkt mycket.
För många år sen lärde jag känna en mycket nära vän. vi umgicks jätte mycket vi var ute o gick på kvällarna/nätterna, prata mycket i telefon. Hitta på saker o hade det jätte roligt älskar henne verkligen.. Men nu vet jag inte om vad som hänt. Om jag gjort fel eller något??? men eller så e det så att vi bara växt ifrån varandra o inte passar att umgås längre.
Sen skickade jag mail här om veckan till en annan speciell person till mig o berätta hur jag känner o vad jag tycker... men Allt hon gav till svar tror jag inte lägre på. Hon sa att hon inte umgås mycket med en viss person men jag tycker hon jämt e med henne, för alltid när vi pratar så har hon varit med henne. Men inget mig emot men man kan väl för FAN tala saning...
Men jag har ju min BÄSTA vän som hängt med sen lekis... Hon finns alltid där för mig...
ÄLSKAR DIG THERESE KARLSSON..
man ska nog inte ha många vänner men jag vet att jag har iallafall tre speciella som ligger mig varmt om hjärtat o ni tre vet vilka ni är.
puss puss
torsdag 5 februari 2009
ush
idag har man varit på sjukhuset o träffat mn morbror.
Det va sorgligt att se honom ligga där o se när han inte kan röra på sig o inte prata. När man sa hej till han började han att gråta då började man själv oxå. Fy vad jobbigt det var..
Får han en till strok så kommer han att dö :`(
nu börjar man känna sig gammal.
Bara man tänker på han så kommer tårarna så nu mår man inge vidare igen...
Men det kommer bättre tider..
Man vet inte när döden kommer :(
vill bara säga att jag älskar all i min omgivning..
puss på er alla
Det va sorgligt att se honom ligga där o se när han inte kan röra på sig o inte prata. När man sa hej till han började han att gråta då började man själv oxå. Fy vad jobbigt det var..
Får han en till strok så kommer han att dö :`(
nu börjar man känna sig gammal.
Bara man tänker på han så kommer tårarna så nu mår man inge vidare igen...
Men det kommer bättre tider..
Man vet inte när döden kommer :(
vill bara säga att jag älskar all i min omgivning..
puss på er alla
onsdag 4 februari 2009
hallo
söndag 1 februari 2009
ja
hej allihopa som läser....
Idag mår man skit är skit tung i huvudet har nog inte gråtit så här mycket som jag gjorde inatt på evigheter..Hade nästan lust att ta livet av mig men NEJ det e det inte värt... Men men
Livet är ett helvete just nu: vilka kan man lita på här i livet mer än mamma o pappa?
VARÖR måste jag må så här men man mår väl som man förtjänar antar jag.
Det finns en person som jag anförtrott mig till JÄVIGT mycket o älskar verkligen henne men har kommit i insikt att det kanske har varit fel. men det som gör ondast är att jag alltid kunnat prata med henne men nu helt plötsligt så går det inte.. Men skulle jag säga vad jag tycker så tror jag att jag kommer förlora en VIKTIG person i min närhet.
Varför ??
är jag inte värd o ha en sån vän??
Är jag en hemsk person??
O det jag insett inatt är att med allt som pågår går ut över vårat förhållande men jag hoppas vi kan försöka fixa det här för jag vill inte förlora min älsklig på grund av det här....Måste verkligen hitta mitt hjärta igen. funderar på söka jobb långt bort från eskilstuna så jag kanbörja om mitt liv o aldrig mera återvända hit.
Ni som läser fråga mig inget e ni snälla
puss o kram
Idag mår man skit är skit tung i huvudet har nog inte gråtit så här mycket som jag gjorde inatt på evigheter..Hade nästan lust att ta livet av mig men NEJ det e det inte värt... Men men
Livet är ett helvete just nu: vilka kan man lita på här i livet mer än mamma o pappa?
VARÖR måste jag må så här men man mår väl som man förtjänar antar jag.
Det finns en person som jag anförtrott mig till JÄVIGT mycket o älskar verkligen henne men har kommit i insikt att det kanske har varit fel. men det som gör ondast är att jag alltid kunnat prata med henne men nu helt plötsligt så går det inte.. Men skulle jag säga vad jag tycker så tror jag att jag kommer förlora en VIKTIG person i min närhet.
Varför ??
är jag inte värd o ha en sån vän??
Är jag en hemsk person??
O det jag insett inatt är att med allt som pågår går ut över vårat förhållande men jag hoppas vi kan försöka fixa det här för jag vill inte förlora min älsklig på grund av det här....Måste verkligen hitta mitt hjärta igen. funderar på söka jobb långt bort från eskilstuna så jag kanbörja om mitt liv o aldrig mera återvända hit.
Ni som läser fråga mig inget e ni snälla
puss o kram
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
