torsdag 18 februari 2010

Dax att skriva lite!!

Eller varför ska man skriva engentligen, för att man år dåligt? för att folk ska läsa sen skvallra vidare??

Fast mitt liv e ändå inte intressant för någon,
Folk hittar ändå nya roligare vänner, o så glöms man bort :(
Jag e inte rolig, jag e osäker,blyg o FETT