Så söta dem e när dem soverNu e det dax att skriva lite igen..
I fredags var jag i stockholm o hämta min kära kusin o hennes vän Malin, dem hade varit på Chriss Brown konsert.
Så va vi så uttråkade när vi kom hem så vi släppte av Marina o Malin i stan o sen åkte vi o tvätta bilen vid 01.00 det gick bra..
I lördags så vart vi bjunda på bowling av min älskade kusin ;).. Så vi satt hemma hos oss o spelao drack lite innan sen åkte vi ner till bowling hallen o spela.. kent kom etta stina tvåa marina tre o jag kom sist :( men men nån måste ju komma sist oxå :) Efter bowlingwn hamnade jag hos grannen o tittade på film det va trevligt..
I söndags sov vi länge som vanligt.. det va en slapp dag. Vi va hos grannen på kvällen o titta på film sen kom vi hem o fortsatte titta på film..
O igår satt vi oxå o titta på film så det har blivit mycket tv tittande men det har varit skönt..
Idag har vi tvättat o handlat sen va vi till grannen o fika för hon fyller år :)
Imorgon blir det att åka till kursen igen men det ska bli skönt att ha nånstans att åka till :)
Annars händer det inte mycket...
Puss puss
