onsdag 28 januari 2009

Terve

Så söta dem e när dem sover
Nu e det dax att skriva lite igen..


I fredags var jag i stockholm o hämta min kära kusin o hennes vän Malin, dem hade varit på Chriss Brown konsert.

Så va vi så uttråkade när vi kom hem så vi släppte av Marina o Malin i stan o sen åkte vi o tvätta bilen vid 01.00 det gick bra..


I lördags så vart vi bjunda på bowling av min älskade kusin ;).. Så vi satt hemma hos oss o spelao drack lite innan sen åkte vi ner till bowling hallen o spela.. kent kom etta stina tvåa marina tre o jag kom sist :( men men nån måste ju komma sist oxå :) Efter bowlingwn hamnade jag hos grannen o tittade på film det va trevligt..


I söndags sov vi länge som vanligt.. det va en slapp dag. Vi va hos grannen på kvällen o titta på film sen kom vi hem o fortsatte titta på film..


O igår satt vi oxå o titta på film så det har blivit mycket tv tittande men det har varit skönt..


Idag har vi tvättat o handlat sen va vi till grannen o fika för hon fyller år :)

Imorgon blir det att åka till kursen igen men det ska bli skönt att ha nånstans att åka till :)


Annars händer det inte mycket...


Puss puss


torsdag 22 januari 2009

Hello

Idag har man varit lite uttråkad så jag bestämde mig för att åka iväg.
Så min kära kusin Marina följde med det var skönt o kul :P

Vi hamnade i stockholm gick på ikea o sen åt vi på heron city....

Imorgon blir det att åka till stockholm igen :P fast då ska jag hämta två :P

Heipparalla

onsdag 21 januari 2009

Mor & Dotter


Dotter med rosa halsband o mamma med ansiktsbild




Mamma till vänster & dotter till höger.

sogligt


Idag har man mest suttit framför datan o fixat cv o massa andra saker som ska vara färdiga tills imorgon.

Vid fyra så åkte vi till syster yster o åt mat o umgicks lite med henne. Hon var på blandad humör men mest är hon bara härlig:P

Det har gått jätte bra att ha två hundar dem e så lugna o fina när dem e tillsammans inne men det e en stor skillnad sen när dem är ute :P
Ska ha henne ett tag till för grannen har gjort en titthålsoperation idag så hon lär inte komma hem ännu. Men såklart man ställer upp..

Igår var Marina O Sami över här o vi satt o spela yatzi o sen spela vi bara charader i typ två tre timmar det va skit kul.. Fick skratta väldigt mycket.

Puss & heipparalla

tisdag 20 januari 2009

hoppas det går bra!!!

Idag ringde min grannes mamma o berättade att min granne ligger på sjukhuset :(
Hon hade jätte ont imagen så man får väl hoppas att det inte är något allvarligt.

Så inatt ska vi ha hennes hund sovandes hos oss men det kommer nog gå bra
för just nu är dem lugna iallafall :) Men dem är ju mor o dotter :P

Annars har jag väl inte gjort så mycket va o handla mat med mamma eftersom pappa kunde inte följa med nu när han hoppar på kryckor.Men man ställer ju upp för sina föräldrar.

Sen efter det va vi ute o gick jag,mamma o kent o hundarna. Det var skönt.

Ne nu orkar jag inte skriva mer..

puss & heipparalla
Hej

Idag var jag till kursen i en halvtimme. Ska tillbaka 14,30 då ska jag ha samtal.
Ush vad det e svårt att komma på vad man vill jobba med, vill ju bara ha ett jobb o just nu struntar jag i vad det e för något..

Mina tankar kommer jag inge vart med heller allt känns bara skit nu,tror jag kommit in i en deppig period. Orkar inte med något o det känns bara bläääää

Kanske skriver mera sen.

Heipparalla

måndag 19 januari 2009

Va ledig idag!!!


hejsan alla glada.


Idag har jag inte gjort så mycket har försökt tänkt efter vad jag vill jobba men det e inte

så himla lätt.


sen var jag o hämta sebbe på dagis 15.00 sen åkte vi hem till mig o gjorde negerbollar och efter det lagade vi mat ris kyckling o curry sås det va smaskens... Sen till efterrätt åt vi negerbollar :)


Snart ska jag åka olämna sebbe sen till mina päron o sen blir det väl att gå lägga sig tidigt eftersom man måste upp tidigt.


O med mig är det väl sådär hjärnan säger en sak och hjärtat en annan sak men men kommer väl ordna det här men måste tänka lite först.


ne nu orkar jag inte skriva mer..


heipparalla

söndag 18 januari 2009

Ja vad ska man säga!!!

Hejsan!!!

Igår va jag själv hemma för en gångs skull :)
Ja vad ska man säga om det visst det va skönt,gjorde inte så mycket.

Ja min kusin ringde halv två inatt o ville bli hämtad o mer en gärna åker man ju o hämtar henne så man vet att hon kommer hem.Men då tänkte jag att jag skulle få hem K sammtidigt, så jag ringde han o han ville hem men så när jag kom ner till stan så skulle han inte med hem för han skulle vara kvar ett tag till, så han skulle få skjus hem. vad skönt tänkte jag då kan jag åka hem o sova efter jag lämnat min kusin.

Så jag kom hem o gick o la men o ingen K kom.

Så ringde klockan 05.45 o då minsan var det han o ville bli hämtad, fan vad sur jag var eftersom han sa att han skulle få skjus.

Men han hadde ju tappat bort dem han skulle åka hem med så han gick på efterfest hos nån kompis bror istället. Och inte kunde fanskapet ringa o säga det heller.

Men men nu e det väl bra men blir sur när man inte kan höra av sig om man ska nånannanstans.

Ja så var det

lördag 17 januari 2009

Tankar!

Hejsan!!!

Nu är man hemma själv efter typ tre månader av att ha sett varandra daligen. Det börjar bli jobbigt att båda är arbetslösa man ser varandra hela tiden.

men men vad ska man göra.Har fått i uppgift att ta redan på vad jag vill jobba med men kommer ingen vart med det. för just nu vill jag bara ha ett jobb o skulle kunna ta vilket jobb som helst.

Jag vet intevad jag ska göra med mitt liv allt känns så jävla jobbigt just nu. man går hemma o går varandra på nerverna, o det e ju inte bra det heller.
Men vad fan ska man göra när det ser ut som det gör???
Känner att jag håller på att bli tokig mår verkligen inte bra i mig själv nu. Men tur att man har en personerna (M-A) som betyder allt för mig (M-A) finns verkligen där för mig till 100%. Vet inte vad jag skulle göra utan.

Känns som resten av vännerna bara försvinner men det kanske är jag som är väldigt dålig på att behålla dem. Jag vet faktiskt inte vad jag gör för fel.
Vet inte vad jag ska göra med mitt liv, allt känns jävligt tungt.

Puss & Kram till er all som läser