måndag 13 april 2009

:(

Ja nu e det dax att skriva lite..

Påskafton då var det fest :) hade jätte trevligt det e väl tack för att NINA följde med annars vet i fan.

Kvällen började kanon men natten skulle jag kunna skippa fattar bara inte hur man kan vara så som ni är??

Visst det e bara en av er som har något att förlora i det hela fattar inte ens varför ta risken o förlora allt man har...

Men men vi inte se det igen