Vad heter ni?Tuija & Kent
Hur träffades ni? Via Nina
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop?Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej
vem kör bäst? Jag kör bäst, eftersom han inte har:P
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut,på fyllan på studenten
Vem sa "Jag älskar dig" först?Jag sa det först.
Vem är äldst? Kent
Vilka stjärntecken är ni? Jag är fisk, han är stenbock
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Jag
Vem sjunger bäst? Jag såklart han sjunger aldrig
Håller ni i handen på stan? Nej
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja vi var kk och bodde ihop i en etta
Vad har ni gemensamt? Båda gillar drakar & svärd
Blev du kär vid första ögonkastet? Nja vet inte
Har ni någon speciell låt? Nej.
Har ni några "frikort"? Frikort?
Har ni stora framtidsplaner? ja köpa hus så småningom.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi
Har ni varit utomlands tillammans? Ja Finland
Vem lagar bäst mat?. Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kent spelar o jag blir irriterad
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Ja men har anledning till det
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hans ögon
Vad använder ni för preventivmedel? Ingenting.
Brukar nån av er prata i sömnen? Det har hänt att jag gjort det.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar