Ja nu e det dax att skriva lite..
Påskafton då var det fest :) hade jätte trevligt det e väl tack för att NINA följde med annars vet i fan.
Kvällen började kanon men natten skulle jag kunna skippa fattar bara inte hur man kan vara så som ni är??
Visst det e bara en av er som har något att förlora i det hela fattar inte ens varför ta risken o förlora allt man har...
Men men vi inte se det igen
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar