Eller varför ska man skriva engentligen, för att man år dåligt? för att folk ska läsa sen skvallra vidare??
Fast mitt liv e ändå inte intressant för någon,
Folk hittar ändå nya roligare vänner, o så glöms man bort :(
Jag e inte rolig, jag e osäker,blyg o FETT
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Lilla gumman, jag glömmer dig aldrig. Du är rolig och go... :) Du e bäst!!!
SvaraRaderaPuss kram från Stina