Idag har man varit o hjälp en underbar vän till mig att flytta.
Visst vi umgås inte med varandra men jag vet att hon finns där för mig.
Så det va riktigt skönt att umgås med henne idag.
Tack Linda för idag. det har varit skoj
Annars händer det inte så mycket nu.
Ska festa på lördag o det var evigheter sendan jag festade sist :P
Men det ska bli riktigt roligt..
Puss puss på er alla
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar