torsdag 5 februari 2009

ush

idag har man varit på sjukhuset o träffat mn morbror.
Det va sorgligt att se honom ligga där o se när han inte kan röra på sig o inte prata. När man sa hej till han började han att gråta då började man själv oxå. Fy vad jobbigt det var..

Får han en till strok så kommer han att dö :`(

nu börjar man känna sig gammal.

Bara man tänker på han så kommer tårarna så nu mår man inge vidare igen...
Men det kommer bättre tider..

Man vet inte när döden kommer :(
vill bara säga att jag älskar all i min omgivning..
puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar