söndag 22 februari 2009

Kuken ballen tunavallen

Nu var det e tag sedan man skrev...

Den här helgen har jag tänkt mycket.

För många år sen lärde jag känna en mycket nära vän. vi umgicks jätte mycket vi var ute o gick på kvällarna/nätterna, prata mycket i telefon. Hitta på saker o hade det jätte roligt älskar henne verkligen.. Men nu vet jag inte om vad som hänt. Om jag gjort fel eller något??? men eller så e det så att vi bara växt ifrån varandra o inte passar att umgås längre.

Sen skickade jag mail här om veckan till en annan speciell person till mig o berätta hur jag känner o vad jag tycker... men Allt hon gav till svar tror jag inte lägre på. Hon sa att hon inte umgås mycket med en viss person men jag tycker hon jämt e med henne, för alltid när vi pratar så har hon varit med henne. Men inget mig emot men man kan väl för FAN tala saning...

Men jag har ju min BÄSTA vän som hängt med sen lekis... Hon finns alltid där för mig...
ÄLSKAR DIG THERESE KARLSSON..


man ska nog inte ha många vänner men jag vet att jag har iallafall tre speciella som ligger mig varmt om hjärtat o ni tre vet vilka ni är.
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar