hej allihopa som läser....
Idag mår man skit är skit tung i huvudet har nog inte gråtit så här mycket som jag gjorde inatt på evigheter..Hade nästan lust att ta livet av mig men NEJ det e det inte värt... Men men
Livet är ett helvete just nu: vilka kan man lita på här i livet mer än mamma o pappa?
VARÖR måste jag må så här men man mår väl som man förtjänar antar jag.
Det finns en person som jag anförtrott mig till JÄVIGT mycket o älskar verkligen henne men har kommit i insikt att det kanske har varit fel. men det som gör ondast är att jag alltid kunnat prata med henne men nu helt plötsligt så går det inte.. Men skulle jag säga vad jag tycker så tror jag att jag kommer förlora en VIKTIG person i min närhet.
Varför ??
är jag inte värd o ha en sån vän??
Är jag en hemsk person??
O det jag insett inatt är att med allt som pågår går ut över vårat förhållande men jag hoppas vi kan försöka fixa det här för jag vill inte förlora min älsklig på grund av det här....Måste verkligen hitta mitt hjärta igen. funderar på söka jobb långt bort från eskilstuna så jag kanbörja om mitt liv o aldrig mera återvända hit.
Ni som läser fråga mig inget e ni snälla
puss o kram
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar