onsdag 28 januari 2009

Terve

Så söta dem e när dem sover
Nu e det dax att skriva lite igen..


I fredags var jag i stockholm o hämta min kära kusin o hennes vän Malin, dem hade varit på Chriss Brown konsert.

Så va vi så uttråkade när vi kom hem så vi släppte av Marina o Malin i stan o sen åkte vi o tvätta bilen vid 01.00 det gick bra..


I lördags så vart vi bjunda på bowling av min älskade kusin ;).. Så vi satt hemma hos oss o spelao drack lite innan sen åkte vi ner till bowling hallen o spela.. kent kom etta stina tvåa marina tre o jag kom sist :( men men nån måste ju komma sist oxå :) Efter bowlingwn hamnade jag hos grannen o tittade på film det va trevligt..


I söndags sov vi länge som vanligt.. det va en slapp dag. Vi va hos grannen på kvällen o titta på film sen kom vi hem o fortsatte titta på film..


O igår satt vi oxå o titta på film så det har blivit mycket tv tittande men det har varit skönt..


Idag har vi tvättat o handlat sen va vi till grannen o fika för hon fyller år :)

Imorgon blir det att åka till kursen igen men det ska bli skönt att ha nånstans att åka till :)


Annars händer det inte mycket...


Puss puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar