Idag har man varit lite uttråkad så jag bestämde mig för att åka iväg.
Så min kära kusin Marina följde med det var skönt o kul :P
Vi hamnade i stockholm gick på ikea o sen åt vi på heron city....
Imorgon blir det att åka till stockholm igen :P fast då ska jag hämta två :P
Heipparalla
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar