torsdag 22 januari 2009

Hello

Idag har man varit lite uttråkad så jag bestämde mig för att åka iväg.
Så min kära kusin Marina följde med det var skönt o kul :P

Vi hamnade i stockholm gick på ikea o sen åt vi på heron city....

Imorgon blir det att åka till stockholm igen :P fast då ska jag hämta två :P

Heipparalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar