tisdag 20 januari 2009

Hej

Idag var jag till kursen i en halvtimme. Ska tillbaka 14,30 då ska jag ha samtal.
Ush vad det e svårt att komma på vad man vill jobba med, vill ju bara ha ett jobb o just nu struntar jag i vad det e för något..

Mina tankar kommer jag inge vart med heller allt känns bara skit nu,tror jag kommit in i en deppig period. Orkar inte med något o det känns bara bläääää

Kanske skriver mera sen.

Heipparalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar