Hej
Idag var jag till kursen i en halvtimme. Ska tillbaka 14,30 då ska jag ha samtal.
Ush vad det e svårt att komma på vad man vill jobba med, vill ju bara ha ett jobb o just nu struntar jag i vad det e för något..
Mina tankar kommer jag inge vart med heller allt känns bara skit nu,tror jag kommit in i en deppig period. Orkar inte med något o det känns bara bläääää
Kanske skriver mera sen.
Heipparalla
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar