söndag 18 januari 2009

Ja vad ska man säga!!!

Hejsan!!!

Igår va jag själv hemma för en gångs skull :)
Ja vad ska man säga om det visst det va skönt,gjorde inte så mycket.

Ja min kusin ringde halv två inatt o ville bli hämtad o mer en gärna åker man ju o hämtar henne så man vet att hon kommer hem.Men då tänkte jag att jag skulle få hem K sammtidigt, så jag ringde han o han ville hem men så när jag kom ner till stan så skulle han inte med hem för han skulle vara kvar ett tag till, så han skulle få skjus hem. vad skönt tänkte jag då kan jag åka hem o sova efter jag lämnat min kusin.

Så jag kom hem o gick o la men o ingen K kom.

Så ringde klockan 05.45 o då minsan var det han o ville bli hämtad, fan vad sur jag var eftersom han sa att han skulle få skjus.

Men han hadde ju tappat bort dem han skulle åka hem med så han gick på efterfest hos nån kompis bror istället. Och inte kunde fanskapet ringa o säga det heller.

Men men nu e det väl bra men blir sur när man inte kan höra av sig om man ska nånannanstans.

Ja så var det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar