Hejsan!!!
Nu är man hemma själv efter typ tre månader av att ha sett varandra daligen. Det börjar bli jobbigt att båda är arbetslösa man ser varandra hela tiden.
men men vad ska man göra.Har fått i uppgift att ta redan på vad jag vill jobba med men kommer ingen vart med det. för just nu vill jag bara ha ett jobb o skulle kunna ta vilket jobb som helst.
Jag vet intevad jag ska göra med mitt liv allt känns så jävla jobbigt just nu. man går hemma o går varandra på nerverna, o det e ju inte bra det heller.
Men vad fan ska man göra när det ser ut som det gör???
Känner att jag håller på att bli tokig mår verkligen inte bra i mig själv nu. Men tur att man har en personerna (M-A) som betyder allt för mig (M-A) finns verkligen där för mig till 100%. Vet inte vad jag skulle göra utan.
Känns som resten av vännerna bara försvinner men det kanske är jag som är väldigt dålig på att behålla dem. Jag vet faktiskt inte vad jag gör för fel.
Vet inte vad jag ska göra med mitt liv, allt känns jävligt tungt.
Puss & Kram till er all som läser
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar