Idag ringde min grannes mamma o berättade att min granne ligger på sjukhuset :(
Hon hade jätte ont imagen så man får väl hoppas att det inte är något allvarligt.
Så inatt ska vi ha hennes hund sovandes hos oss men det kommer nog gå bra
för just nu är dem lugna iallafall :) Men dem är ju mor o dotter :P
Annars har jag väl inte gjort så mycket va o handla mat med mamma eftersom pappa kunde inte följa med nu när han hoppar på kryckor.Men man ställer ju upp för sina föräldrar.
Sen efter det va vi ute o gick jag,mamma o kent o hundarna. Det var skönt.
Ne nu orkar jag inte skriva mer..
puss & heipparalla
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
kramar om dej hårt...
SvaraRadera