måndag 19 januari 2009

Va ledig idag!!!


hejsan alla glada.


Idag har jag inte gjort så mycket har försökt tänkt efter vad jag vill jobba men det e inte

så himla lätt.


sen var jag o hämta sebbe på dagis 15.00 sen åkte vi hem till mig o gjorde negerbollar och efter det lagade vi mat ris kyckling o curry sås det va smaskens... Sen till efterrätt åt vi negerbollar :)


Snart ska jag åka olämna sebbe sen till mina päron o sen blir det väl att gå lägga sig tidigt eftersom man måste upp tidigt.


O med mig är det väl sådär hjärnan säger en sak och hjärtat en annan sak men men kommer väl ordna det här men måste tänka lite först.


ne nu orkar jag inte skriva mer..


heipparalla

1 kommentar:

  1. Att få ordning på hjärnan är inte alltid så lätt, i know and u know, we know... Ta bara en sak i taget gumman min så löser de sig... puss o kram

    SvaraRadera