onsdag 21 januari 2009

sogligt


Idag har man mest suttit framför datan o fixat cv o massa andra saker som ska vara färdiga tills imorgon.

Vid fyra så åkte vi till syster yster o åt mat o umgicks lite med henne. Hon var på blandad humör men mest är hon bara härlig:P

Det har gått jätte bra att ha två hundar dem e så lugna o fina när dem e tillsammans inne men det e en stor skillnad sen när dem är ute :P
Ska ha henne ett tag till för grannen har gjort en titthålsoperation idag så hon lär inte komma hem ännu. Men såklart man ställer upp..

Igår var Marina O Sami över här o vi satt o spela yatzi o sen spela vi bara charader i typ två tre timmar det va skit kul.. Fick skratta väldigt mycket.

Puss & heipparalla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar